ZACZNIJMY OD NOWA


    


Hej! Po prawie rocznym zastanawianiu się, szukaniu pomysłów i drobnych przerwach w rozmyśleniach, postanowiłam, że w końcu musi nadejść ten dzień, by spełnić jedno z moich małych marzeń i pozwolić mi wyjść do ludzi. Pomysł założenia bloga pojawił się już jakiś czas temu, ale nigdy wcześniej nie zmotywowałam się tak mocno, by w końcu nacisnąć przycisk „Udostępnij”. Podczas tych rozmyśleń doszłam do wniosku, że będzie to blog przedstawiający mój świat, ale prowadzić go będą ludzie. Dlatego jest to pewnie ostatni raz, gdy słyszycie mój głos. Będziecie czytać i słuchać moich tekstów, oglądać moje zdjęcia i moje pomysły, ale nie usłyszycie mojego głosu, a zdjęcia będą budowane wspólnie z innymi ludźmi.

Jest to pewnego rodzaju zabieg. Chcę w końcu wypuścić moje prace na światło dzienne. Ten blog nie musi być jakimś wielkim sukcesem w moim życiu, ale już wiem, że będzie jedną z cegiełek, które zbudują jego dalszy przebieg. 

Bawcie się tutaj dobrze. 
Tutaj jesteście w domu. 

 Do usłyszenia, Wiktoria.

Komentarze

Popularne posty